Cum comand?

Comenzile Clientului/ Cumpărătorului pe site se realizează prin adăugarea produselor diponibile în coșul de cumpărături, completarea / selecția datelor de contact, a datelor de facturare și a celor de livrare precum și de selecția uneia dintre metodele de plată dintre cele specificate.

Operațiunea de finalizare a comenzii atrage după sine înregistrarea comenzii în sistemul vânzătorului. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate.

Prin plasarea unei comenzi Clientul/ Cumpărătorul este de acord implicit să fie contactat de către reprezentanții vânzătorului prin orice mijloc pus la dispoziție și în orice situație vânzătorul consideră necesar.

Ori de cate ori se plasează o comandă vânzătorul emite o confirmare electronică de înregistrare a comenzii în sistem către adresa de e-mail specificată în comandă.

Dacă nu primiți această confirmare vă rugăm să contactați reprezentanții vânzătorului la coordonatele din secțiunea contact a site-ului www.canvasprintshop.ro.