Politica de returnare

Dreptul de returnare a produselor în termen de 14 zile de la recepție:

E OK să te răzgândești! Dacă produsul nu reflectă întocmai viziunea care te-a determinat să plasezi comanda pe site-ul nostru ai dreptul să returnezi produsele în termen de 14 zile de la recepție. În cazul în care decizi să returnezi o comandă, produsele trebuie însoțite în mod obligatoriu de factura fiscală.

Returul se poate face personal la punctul de lucru al furnizorului din Constanta, Str. Celulozei nr. 6, sau prin curier la aceeași adresă. Returul prin curier implică acoperirea taxei de transport percepută de acesta. Dacă sunt respectate toate condițiile de retur contravaloarea comenzii returnate va fi virată în cel mai scurt timp în contul din care s-a efectuat plata.

Condiții de retur:

Dacă produsul returnat prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, socuri, ne rezervăm dreptul de a decide refuzul returului. Dreptul de returnare se aplică doar produselor realizate cu imagini din galeria furnizorului și nu se aplică produselor personalizate cu imaginea clientului.

Aceste produse reprezintă comenzi speciale și nu pot fi revalorificate așadar ele nu pot fi refuzate decât la livrare, în prezența curierului, dacă acesta prezintă, la inspecția vizuală, neconformități, imperfectiuni sau defecte de transport sau de fabricatie. În cazul unui număr mare de retururi nejustificate (mai mult de 3) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.

Dreptul la retragere:

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative Clientul are urmăroarele drepturi și obligații referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanță: înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 (paisprezece) zile de la receptia returului. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştintă faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
  • furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumărător;
  • furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • furnizarea de bauturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care Vânzătorul nu le poate controla;
  • contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
  • furnizarea de înregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
  • furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştință de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplică în conformitate cu OUG 34/2014 art. 16.